Każdy biznesmen chce, aby jego biznes rozwijał się i prosperował. Ale aby osiągnąć sukces i wzrost, musisz promować swój biznes i budować lojalną klientelę; można tego dokonać poprzez reklamę i marketing. Reklamy można prowadzić tradycyjnym marketingiem lub nowoczesnymi metodami, np. Marketingiem cyfrowym.
Co to jest marketing tradycyjny? Pojęcie „tradycyjny” samo w sobie jest szerokim pojęciem obejmującym różne formy reklamy i marketingu. Tradycyjny marketing jest bardzo ważny dla rozwoju każdej firmy zamiast postępu nowej technologii marketingu online. W większości tradycyjny marketing można podzielić na cztery kategorie:

Druk – obejmuje to zamieszczanie reklam w czasopismach, biuletynach, gazetach, broszurach i innych drukowanych materiałach używanych do dystrybucji.
Direct Mail – technika direct mail obejmuje ulotki, listy, broszury, pocztówki, katalogi i inne materiały, które są drukowane i wysyłane bezpośrednio do klientów lub docelowych klientów.
Nadawanie – Nadawanie obejmuje reklamy wyświetlane w telewizji i radiu oraz inne metody reklamy, takie jak reklamy ekranowe w kinach.
Telemarketing – dotyczy to osób, które dzwonią na zimno do docelowych klientów przez telefon, aby budować relacje z rozwojem firmy.
Jakie są nowe formy lub nowoczesna technika marketingu? Być może uważasz, że tradycyjny marketing jest najlepszy, aby przyciągnąć nowy biznes i rozwinąć klientów, ale nowe techniki, a innowacyjny marketing zastąpił tradycyjny marketing w ostatnich latach, co wynika z rozwoju nowszych technologie. Nowoczesna technika odnosi się do marketingu cyfrowego, a korzystanie z Internetu rośnie w celu rozwoju biznesu. Możesz korzystać z Internetu w różnych formach, takich jak strony internetowe, filmy z YouTube’a, media społecznościowe, serwisy społecznościowe, telefony komórkowe, banery i wiele innych. Marketing cyfrowy wykorzystuje cyfrowe gadżety i urządzenia, ale działa podobnie jak marketing tradycyjny.

Omówmy teraz zalety i wady tradycyjnego marketingu.
Zalety tradycyjnego marketingu Zalety tradycyjnego marketingu w porównaniu z marketingiem cyfrowym omówiono poniżej:

Docieraj do lokalnej publiczności: zastosowanie tradycyjnego marketingu może ułatwić dotarcie do lokalnej publiczności. Radio to zdecydowanie najlepsza opcja i najszybszy sposób na reklamowanie firmy i przekazywanie wiadomości.

Możliwe ponowne użycie i recykling: marketing online nie będzie wymagał żadnych materiałów fizycznych, takich jak plakaty lub broszury, ale jedyną zaletą posiadania drukowanych kopii reklamowanego materiału jest dodatkowa korzyść. Ulotki, plakaty, broszury itp. Mogą być ponownie użyte i ponownie przeczytane w dowolnym miejscu i czasie, gdziekolwiek się znajdują i do tego nie jest wymagane połączenie z Internetem. Te nośniki promocyjne można również zachować do wykorzystania w przyszłości i poddać recyklingowi.

Znajomy tryb marketingowy: Tradycyjny marketing to znany tryb reklamowy dla osób starszych i biznesmenów, ponieważ nie potrzebują żadnego wyjaśnienia na temat materiałów promocyjnych. Przyjmą ulotkę lub broszurę rozpowszechnianą i przeczytają ją, gdy tylko będą mieli na to czas i w krótkim czasie starzy ludzie zrozumieją, że jest to reklama dowolnej marki lub produktu. Marketing cyfrowy nie jest filiżanką herbaty dla starszych klientów.

Łatwe przetwarzanie w formie papierowej: Tradycyjny marketing w formie papierowej jest zawsze łatwy do mentalnego przetworzenia i przywołania w przyszłości.

Większa ekspozycja: Tradycyjny marketing zawsze ma wysoki wskaźnik sukcesu. Ta metoda marketingu jest wypróbowana i przetestowana, dlatego każdy biznesmen wierzy, że tradycyjna metoda udowodni i zapewni im sukces. Marketing internetowy może dotrzeć do większości populacji, ale nie ma gwarancji dotarcia do wszystkich docelowych odbiorców.

Nowi odbiorcy: tradycyjny marketing pozwoli dotrzeć do dużej populacji i wielu grup demograficznych. Do reklam można używać billboardów, telewizji i radia. Będą one również rozpowszechniać Twój komunikat na różnych obszarach geograficznych i docierać do docelowych odbiorców. Możliwe, że nowi odbiorcy mogą połączyć się z Twoją marką i biznesem.
Wady tradycyjnego marketingu Chociaż tradycyjny marketing odnosi sukcesy w przeszłości, istnieją pewne wady tradycyjnego marketingu ze względu na coraz częstsze korzystanie z Internetu w ostatnich latach. Początki ogromnego korzystania z Internetu, smartfonów, iPodów, tabletów i serwisów społecznościowych, małe firmy mogą również reklamować swoje produkty za pomocą stron internetowych i stron internetowych za pośrednictwem banerów, serwisów społecznościowych takich jak Facebook, WhatsApp, Twitter, podcasty. Te kosztują mniej w porównaniu do tradycyjnego marketingu. Niektóre wady tradycyjnego marketingu omówiono poniżej:

Tekst statyczny: w tradycyjnym marketingu tekst reklamowy służy do wyświetlania tekstu statycznego. Na przykład, jeśli umieścisz reklamę swojego produktu w gazecie i skończy Ci się zapas, nie możesz edytować reklamy, a będzie wielu niezadowolonych klientów, a dzięki tej metodzie nie będziesz mógł wchodzić w interakcje z klientem. Ale w marketingu cyfrowym możesz natychmiast zaktualizować swoją stronę lub witrynę o zapasach i poinformować klientów o sytuacji.

Brak czasu na aktualizację wiadomości: w tradycyjnym marketingu nie będziesz miał czasu, aby zareagować na zmiany, które chcesz wprowadzić w reklamie w porównaniu z nowym nowoczesnym marketingiem online. W tradycyjnej reklamie musisz przygotować reklamę z dużym wyprzedzeniem, nawet jeśli chcesz opublikować reklamę w gazecie codziennej. Podczas korzystania z Internetu drobni przedsiębiorcy mogą łatwo zmienić swoją reklamę w ciągu kilku minut.

Drogie w porównaniu z marketingiem online: za umieszczanie reklam w gazetach lub dystrybucję ulotek lub broszur musisz za nie płacić za każdym razem, gdy planujesz przeprowadzić kampanię. Ale w marketingu internetowym w przypadku jakichkolwiek zmian na stronie nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów. Może to łatwo zrobić zespół zajmujący się sprzedażą Twojego produktu. Tradycyjne firmy marketingowe naliczają opłaty za każdą dostawę ulotek i przesyłek pocztowych, podczas gdy w marketingu internetowym reklama jest dostępna dla całej sieci WWW.

Indywidualny marketing niemożliwy: w tradycyjnym marketingu konkretny klient nie może być celem; jedynym konkretnym rynkiem może być ukierunkowany. Na przykład w tradycyjnym marketingu tworzona jest reklama dla młodych kobiet w nowym stylu torebki lub torebki. Ale w marketingu internetowym możesz zobaczyć, czego szuka widz, a tym samym zasugerować wybrane przez siebie produkty.

Podaj mniej informacji: w tradycyjnym marketingu trudno jest przedstawić złożone opcje cenowe i oferty dotyczące produktu. W mediach drukowanych nie ma wystarczającej ilości miejsca, aby wyświetlić wszystkie różne warianty ceny i inne oferty, które mogą zainteresować kupujących. W przypadku marketingu internetowego możesz zaoferować klientowi różne opcje i zachęcić go do zakupu produktu.

Konwersja tradycyjnych mediów na marketing online: W ostatnim czasie wiele tradycyjnych metod marketingowych, takich jak gazety, magazyny, jest teraz dostępnych online, dzięki czemu ludzie mogą czytać wiadomości w dowolnym miejscu, ponieważ obecnie Internet jest dostępny dla większości populacji.

Nieznajomość tradycyjnych metod: większość ludzi łatwiej ignoruje lub pomija reklamę, na przykład może nie przeczytać reklamy na tablicy lub banerze, zmienić kanał telewizyjny, gdy reklama lub reklama jest wyświetlana itp.

Narzucony konsumentowi: tradycyjny marketing jest głównie wymuszany na kliencie, ponieważ jest to część jego codziennego życia. Ten rodzaj marketingu ma niski wskaźnik odpowiedzi.

Można zatem stwierdzić, że tradycyjny marketing może być wykorzystywany w marketingu online do rozwoju firmy. Zintegrowane podejście do marketingu wykorzystujące obie strategie pomoże ci rozpowszechnić komunikat o twoim produkcie lub marce. Wpływ komunikacji między konsumentami jest ważny na rynku, znanym jako strategia szeptana. Komunikacja ustna jest interesująca, ponieważ łączy w sobie perspektywę konsumenta i niższe koszty z szybszą dostawą. Można tego dokonać tylko za pomocą technologii, takiej jak serwisy społecznościowe, fora dyskusyjne. W tradycyjnym marketingu sprzedawca, który próbuje sprzedawać produkty od drzwi do drzwi, może również uczestniczyć w komunikacji ustnej. Dlatego od przedsiębiorców, zależy, która strategia marketingowa będzie pasować do Twojego produktu lub marki.